ساختار و سرمایه های انسانی

موسسه ایران مشهود ارائه دهنده ي خدمات حسابرسی، مشاوره، مالیات به شرکتهای متعددی در بازار سرمایه و خارج از بازار سرمایه است. راهبرد این موسسه ارائه خدمات در بالاترین سطح کیفیت مبتنی بر استانداردهای حرفه‌ای و الزامات قانوني است. برای دستیابی به چنین هدفی این موسسه کادری مجرب از پرسنل حرفه‌ای را به همراه فارغ التحصیلان مقاطع تحصیلي مختلف (كارشناسي، کارشناسی ارشد و دکترا) از دانشگاههای معتبر به کارگرفته است.

 همچنین استفاده از استراتژی بهبود مستمر یکی دیگر از ابزارهای دستیابی به ارائه خدمات با بالاترین کیفیت است. بهبود مستمر در کلیه سطوح موسسه آنرا به موسسه پیشرو در ارائه خدمات در سطح حرفه‌ تبدیل نموده است. این موسسه با تشکیل کمیته های فوق تخصصی و تخصصی در حوزه آموزش و تحقیقات، کمیته فنی و استاندارد در مقابل تغییرات و چالشهای حرفه ای پیشتاز است. این کمیته ها با نگاهي آینده نگر ریسکهای آتی موضوعات جدید حرفه و صنایع را رصد می‌کنند و همواره در حل مشکلات و پاسخ به چالش‌های صنایع پیشقدم هستند. این کمیته ها ضمن شناسایی ریسکهای آتی حرفه‌ای و عوامل تاثیرگذار در حرفه پيشرو است.

باچنین رویکردی حل مشکلات و پاسخ به چالشهای صنایع در سریعترین زمان ممکن امکانپذیر می گردد که این موضوع می‌تواند منجر به ایفای بخشی از مسئولیت اجتماعی و ارتقاء رضایتمندی مشتریان موسسه گردد. این کمیته ها با نگاهي آینده نگر ضمن شناسایی ریسکهای آتی حرفه ای و عوامل تاثیرگذار در حرفه پیشتاز است.

این مؤسسه در حال حاضر دارای ساختار به شرح جدول مي باشد.

رده شغلي شاغلین (نفر)
شریک (حسابدار رسمی) 7
مدیر حسابرسی (حسابدار رسمی) 16
سرپرست و سرپرست ارشد 21
حسابرس ارشد 25
حسابرس و  كمك حسابرس 124
ساير (مالي ، اداري و پشتيباني) 13
جمع 206