خدمات مدیریت و حسابرسی داخلی

به‌عنوان ارائه‌دهنده خدمات مدیریتی تخصصی در حوزه­های راهبری، ریسک و کنترل، ما دید گسترده‌ای از الزامات مراجع ذیصلاح نظارتی داریم و بر این اساس خدمات مدیریتی خاصی از ارزیابی اولیه ریسک، برنامه‌ریزی تا مستندسازی، آزمون و ارزیابی کارایی، اثربخشی و صرفه اقتصادی فعالیتهای عملیاتی از طریق گزارش­ها و ارزیابی نتایج ارائه می­دهیم.

ما از یک رویکرد خلاقانه، نوآورانه و پیشگیرانه استفاده می­کنیم که ابزارها و تکنیک­های مناسب را در بر می­گیرد تا به شما کمک کند راه حل­های مناسب خود را به کار بگیرید و مدل­هایی که ما استفاده می­کنیم شما را قادر می­سازد تا به درستی بر روی دستیابی به اثربخشی لازم بر نظام کنترل­های داخلی سازمان خود و الزامات نظارتی برون سازمانی تمرکز کنید.

خدمات حسابرسی داخلی موسسه ما، به واحدهای حسابرسی داخلی سازمان­ها و شرکت­ها کمک می‌کند تا نه تنها اطمینان بخشی کنند، بلکه در مورد مسائل مهم تجاری، پیش‌بینی ریسک‌ها و مشاوره اقدام کنند و به کسب و کار خود سرعت ببخشند. ما به سازمان­ها و شرکت­ها (مشتریان) کمک می­کنیم تا براساس نقاط قوت موجود، ارزش­های کلی سازمان خود را بهبود بخشند و کنترل و مسئولیت عملکرد خود را حفظ ­کنند.

درخواست خدمات مدیریت و حسابرسی داخلی

با مراجعه به صفحه مربوطه می توانيد خدمات مورد درخواست خود را برای پيگيری از طرف اين موسسه ثبت نماييد.

ثبت درخواست خدمات

سایر خدمات

خدمات  متولی گری و امین سبدگردان