حسابرسی فناوری اطلاعات

  • حسابرسی فناوری اطلاعات

متخصصان خدمات حسابرسی فناوری اطلاعات موسسه ما، راه‌حل‌هایی را ارائه می‌کنند تا به مشتریان کمک کنند نظارت و عملکرد حسابرسی داخلی خود را گسترش دهند، ریسک­های فناوری اطلاعات و همچنین ریسک­های تجاری گسترده‌تر در سطح سازمان، مانند امنیت سایبری را بررسی کنند.

از طریق چارچوب ارزیابی امنیت سایبری، ما به عملکردهای حسابرسی داخلی با ارائه یک ارزیابی عینی از کنترل‌های موجود و مورد نیاز کمک می‌کنیم. ما همچنین به کمیته‌های حسابرسی و واحدهای حسابرسی داخلی کمک می‌کنیم تا ریسک­های مختلف دنیای دیجیتال را شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کنند. با بررسی مدیریت ریسک سایبری یک قدم جلوتر بمانید. دیدگاه ما را درباره نقش حسابرسی داخلی در سایبر بررسی کنید.

  • حسابرسی داخلی دیجیتال

پیشرفت‌ها و روندهای فناوری در تجزیه و تحلیل پیشرفته، اتوماسیون فرآیند رباتیک و هوش شناختی به سرعت مدل‌های کسب‌وکار را تغییر می‌دهند، بهره‌وری را بهبود می‌بخشند و خلاقیت و نوآوری را در نحوه عملکرد و اداره سازمان‌ها امکان‌پذیر می‌کنند. ما به واحدهای حسابرسی داخلی کمک می‌کنیم فرصت‌های جدید مرتبط با این فناوری‌ها را ارزیابی و درک کنند تا در مشاوره به هیات مدیره در مورد پیشگیری و شناسایی ریسک­های جدید و نوظهور به صورت فعال کنند.

توانایی‌ها و بینش‌های پیشرو ما به بخش خدمات مدیریت موسسه ایران مشهود این امکان را می‌دهد تا به سازمان­ها و شرکت­ها (مشتریان) کمک کنیم تا عملکردهای واحد حسابرسی داخلی خود را ارزیابی، نوآوری و ارتقاء دهند تا عملکرد بالاتری داشته باشند.

درخواست خدمات حسابرسی فناوری اطلاعات

با مراجعه به صفحه مربوطه می توانيد خدمات مورد درخواست خود را برای پيگيری از طرف اين موسسه ثبت نماييد.

ثبت درخواست خدمات

سایر خدمات

خدمات  متولی گری و امین سبدگردان